Bath it is! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Marije Stoelinga - WaarBenJij.nu Bath it is! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Marije Stoelinga - WaarBenJij.nu

Bath it is!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

27 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bath

There we go again.... het afscheid nemen is begonnen en de tassen worden gepakt: 31 augustus 2016 kan het nieuwe avontuur beginnen, en laat ik eens origineel doen, het wooooooordt: ENGELAND! Een beetje back in time, want ja, ik weet het echt nog goed. Ik was nog geen 8 jaar toen papa en mama mij vertelde dat we naar Engeland gingen verhuizen en HUILEN dat ik deed, erg hard huilen. Dagenlang mocht ik oma bellen hoe vreselijk het was in Engeland en hoe graag ik terug wilde naar Nederland... Maar nu zijn we hier- en over drie dagen vertrek ik met mijn heerlijke (met dank aan Jan-Karel van de ANWB, want 16-jarige auto's kunnen tegenwoordig niet meer zo goed tegen 30 graden.... belachelijk!) cross-wagentje, samen met Anna en Pim naar Engeland. Kleine Marie, die nog nooit links heeft gereden (HELP), nog nooit een echte baan heeft gehad (want dansjes doen op de camping telt blijkbaar niet als echt), en stiekem eigenlijk het liefst bij papa en mama op de bank ligt inclusief de rest van het gezin + Mika. But it's really gonna happen..... And I'm so excited!

- Even tussendoor trouwens, voor degenen die deze kleine lettertjes niet zo goed kunnen lezen.... ctrl en pijltje omhoog op Windows, of inzoomen met twee vingers over de trackpad op Mac lost meestal het probleem op -

Iedereen die ik niet meer heb kunnen dag zeggen, ik ben in oktober weer terug voor mijn Bachelor Diploma uitreiking, want sinds juli mag ik mijzelf Bachelor of Science noemen.... dus dan heb ik twee weken de tijd om iedereen weer te zien! De echte blogs zal ik weer proberen bij te houden als ik weer in Engeland ben, maar voor nu even een kleine uitleg van wat ik ongeveer ga doen: Net als Anna het afgelopen jaar word ik Graduate Teaching Assistant op onze oude basisschool Monkton Prep School. Ik zal me vooral bezighouden met training geven (in ieder geval hockey in het eerste term) en de kinderen die wonen op school: boarders. Verder word ik onderwijsassistent in verschillende klassen....... Dus ga ik dan toch nog voor Pabo-meisje, you never know!! Ik ga het allemaal over me heen laten komen en vooral heel erg genieten en heel veel leren, want voor ik het weet is volgens mij het jaar alweer voorbij.

As you know, kaartjes, mailtjes, appjes (ik krijg daar wel een nieuw telefoonnummer maar dat zal ik allemaal nog doorgeven), facebookberichtjes en skypesessies vind ik altijd helemaal leuk! Mijn adres in Engeland is:

Marije Stoelinga
GTA Accommodation
Hatton House
Monkton Prep School
Combe Down
Bath BA2 5DL
United Kingdom

Speak soon, hugs and kisses en lots of love,
Marije

  • 28 Augustus 2016 - 11:13

    Dorothé Jansen:

    Hi Marije,

    Dat links rijden valt wel mee hoor, maar links lopen dat is opletten geblazen heb ik in Schotland gemerkt. Heel veel succes gewenst daar. Het plezier moet je zelf maken, maar voor zover ik je ken zal je dat wel lukken. Goede reis en we proberen contact te houden.

    Groetjes, ook namens de boys uit Barendrecht,

    Dorothé

  • 28 Augustus 2016 - 14:24

    Heleen:

    Lieve stoere Marije,
    Ook dit avontuur beleven we weer samen (alleen doe jij nu wat meer dan wij!)! Ga genieten en de rugzak verder vullen! The final count-down begun...... Promise me you'll always remember: You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think. (A.A. Milne)
    xxH/mama

  • 28 Augustus 2016 - 14:27

    Heleen:

    PS: er is altijd een plekje op de bank vrij voor jou hoor!!

  • 29 Augustus 2016 - 12:48

    COma Anneke :

    Lieve Marije, heel veel succes en een mooie en goede tijd in Engeland. Wat zul je weer veel ervaringen opdoen waar je altijd gemak van zult hebben. En......als er toch eens een moeilijke dag is dan mag je me ook deze keer altijd bellen!!! Net als vroeger.
    Liefs en good Luck !!!

  • 31 Augustus 2016 - 21:54

    Anneke:

    He lieve Marije
    Ik schrijf dit terwijl jij misschien al op je nieuwe kamer zit!
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Wij weten hoe leuk je het daar gaat hebben....
    misschien ga ik met Bente ook nog wel een keer terug naar Bristol, gaan we je zeker ontmoeten!
    heel veel succes en plezier en geniet vooral!
    Lieve groet Fer & Anneke

  • 04 September 2016 - 12:09

    Tante Lyy:

    Lieve Marije,
    Morgen gaat het dan echt beginnen. Ik weet zeker, je kan het. Ik denk aan je. Liefs, tante Ly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

Marije

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 8384

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 07 Juli 2017

Bath again!

22 September 2015 - 01 Februari 2015

Back to the UK

Landen bezocht: